|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suvi
Moderator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E
|
Wysłany: Pią 10:09, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A może najpierw ułóżmy wspólnie cały plan działania. Od zdobycia nowych użytkowników do zrobienia porządków w tematach. Punkt po punkcie. Taka organizacja na pewno bardzo ułatwi nam pracę. Co więcej. Wyznaczmy poszczególnych użytkowników do poszczególnych zadań. Posuńmy się jeszcze o krok dalej. Ustalmy, że dnia tego i tego odbędzie się "narada" wszystkich użytkowników, np. w tym temacie. Inaczej takie ustalenie potrwają wieczność. Niech każdy pomyśli nad tym, jak poprawić jakość forum, a potem wspólnie wybierzemy jakieś pomysły i wcielimy je w życie.
Druga sprawa- proszę Was, odsuńcie emocje na bok. Kłótniami do niczego nie dojdziecie, a tylko jeszcze bardziej obniżycie poziom forum. Bynajmniej nie tego nam teraz potrzeba. Wszystkie sprawy typu pouczanie użytkowników, słuszne na nich narzekanie, zwracanie uwagi itp. załatwiajcie przez PW.
Jedziemy dalej. Uważam, że jeśli rozpoczniemy jakąś działalność charytatywną na forum (typu właśnie te bazarki, o których mówiła Shaiya, szukanie domów dla psów ze schroniska), to będzie to o nas dobrze świadczyć. Jeśli jakiś potencjalny nowy użytkownik zobaczy, że leży nam na sercu dobro psów i innych zwierząt, to na pewno z większą chęcią będzie chciał się u nas zarejestrować i udzielać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cloe
Moderator
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 1170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Prabut
|
Wysłany: Pią 12:10, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Shaya, dobry wątek podjęłaś. Jak najbardziej trzeba zacząć coś robić. Jak dla mnie współpraca jest dobrym pomysłem, przeniesienie forum też.
Atha, co do wywalania starych tematów, ostatnio o tym myślałam, ale też sama się boję.
Co do "starych" użytkowników, mogę spróbować sprowadzić Cavy na forum.
EDIT
Podoba mi się też pomysł z działalnością charytatywną. Tak jak Suvi powiedziała, będzie to o nas dobrze świadczyć i jest możliwość pomocy zwierzakom.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cloe dnia Pią 12:14, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaiya
Administrator
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 2376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: A jakie było pytanie?
|
Wysłany: Pią 17:50, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za poparcie. Na prawdę, to podnosi człowieka na duchu.
Atha, zaskoczyłaś mnie. Co najwyżej to ja mogę pomóc w tej funkcji. Jak ty sobie wyobrażasz reakcje niektórych użytkowników na wiadomość, że 12-sto latka została administratorem tak poważnego forum?! Już na wstępie mojej "niby działalności" obrzucono mnie przysłowiowym błotem.
Atha nie, to nie jest Twoja wina, ale tych, którzy boją się radykalnych zmian. Którzy boja się krytyki.
Ja osobiście krytyki sie nie boję, jestem tylko człowiekiem i popełniam błędy. Nikogo nie pouczam, tylko stwierdzam, że w danym człowieku zachodzą zmiany. Za wszystkimi zmianami, które podsunęły dziewczyny jestem całą sobą.
Pasowałoby troszkę szacunku tym, którzy stworzyli to forum, to imperium wręcz bym powiedziała.
Do Tych, którzy zarzucają mi psucie nastroju na forum - a jaki to by miało cel?
Olusia - może byłaś wtedy ze swoimi działaniami za mało wyrwała? Ja poruszam temat zmian na forum chyba z kolei szósty raz i nareszcie to przynosi rezultaty.
Co do akcji charytatywnych - najpierw zacznijmy od forum. Gdy osiągniemy ten pierwszy szczyt, pójdziemy dalej, myślę, że silni w nowych użytkowników.
Za wszystkie słowa dziękuję.
Zrobiłam na próbę forum-imitację PŚ Chodzi o te grupy, słowa powitania etc. Jeżeli będą jakieś problemy myślę, że możemy go spokojnie użyć jako królika doświadczalnego. ---> www.psproba.fora.pl
(Jeżeli chodzi o te grupy - to nie wszystkie, które miałam na myśli, eksperymentowałam z kolorkami. Może w praktyce wyglądały by dobrze, ale w teorii wyglądają szczerze mówiąc oczojebnie i rodem z horroru z lalką Barbie w roli głównej. Może bez kolorków?)
Myślę też że warto pookładać harmonogram celów. W kolejności, czyli co jest najważniejsze. Ja proponuje to tak:
1. Spotkanie o wybranej porze dnia, tak jak wspomniała Suvi. W tym temacie i wszyscy chętni mieliby go śledzić. Zostały by tam podjęte następujące decyzje: kto się tego podejmie, wyznaczenie funkcji etc. Myślałam i wymyśliłam także, że można by powołać takiego "Młodszego Administratora" czyli osobę, która byłaby zwykłym administratorem, ale o narzuconych z góry zasadach, obowiązkach etc.
Atha, jeżeli na siłę chcesz zrezygnować z Administracji i przekazać ją komuś innemu proponuje Ci tę funkcję.
2. Zmienienie treści i przesłania forum.
Mowa tu o tym nieszczęsnym "Kochasz psy? (...)".
3. Dorobienie kilku działów lub Subfor (Jak to sie odmienia?). Mimo takiej ilości działów wg, mnie dalej nie można się połapać.
4. Przeczyszczenie wszystkich działów.
Myślę, że można by rzeczywiście tak jak mówiła Atha, przeczesać "Rasy", a do tego dorobić w nich dodatkowe subfora. Przecież rasy to nie tylko wzorce. To żywienie, zachowanie, pielęgnacja, choroby itp.
5. Nawiązanie współpracy z jakimś dobrym, psim portalem, strona etc.
6. Spróbować powinniśmy też ściągnąć "starą krew" - np. Viz, bo coś jej ostatnio nie widziałam.
Otwarta na resztę punktów jestem dalej.
Co do Cavy - można skontaktować sie z nią za pomocą jej strony.
Pomysły mi sie jeszcze nie skończyły, ale czekam na odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suvi
Moderator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E
|
Wysłany: Pią 18:24, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Co do przenosin forum- jeśli zatrzymamy wszystkie tematy i użytkowników, to jestem za. Forum przyda się odnowa. Ale jeśli mamy zaczynać od początku... Znacie moje zdanie, już o tym dyskutowaliśmy i doszliśmy chyba do jednogłośnego wniosku.
Cytat: | 1. Spotkanie o wybranej porze dnia, tak jak wspomniała Suvi. W tym temacie i wszyscy chętni mieliby go śledzić. Zostały by tam podjęte następujące decyzje: kto się tego podejmie, wyznaczenie funkcji etc. (...) |
Tak wiec kiedy robimy takie spotkanie? Ja proponowałabym jakąś niedzielę albo sobotę, bo wtedy zazwyczaj jest najwięcej czasu. A o której godz.? Moim zdaniem np. o 18-19. A Wy jak uważacie?
Cytat: | 2. Zmienienie treści i przesłania forum.
Mowa tu o tym nieszczęsnym "Kochasz psy? (...)". |
Co do hasła naszego forum- pozwoliłam sobie oprzeć się na pewnej taktyce psychologicznej i wymyśliłam następujące hasła:
"Nie strać szansy na zarejestrowanie się w skarbnicy wiedzy kynologicznej!"
"Nie przepuść okazji! Zarejestruj się we własnym Pieskim Świecie."
"Masz okazję zarejestrować się na poważnym forum o psach- nie zmarnuj jej"
Cytat: | 6. Spróbować powinniśmy też ściągnąć "starą krew" - np. Viz, bo coś jej ostatnio nie widziałam. |
Uważam, że ściągnięciem na forum starych użytkowników powinien zając się ktoś, kto jest na forum praktycznie od początku. Ale dokładniej ustalimy wszystko na "obradach okrągłego stołu".
A teraz mały przykład, jak może się stoczyć forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedyś było to wspaniałe, dobrze prosperujące, ogromne forum o terrarystyce. A teraz? Większość starych, doświadczonych użytkowników odeszła. Zaczęły się wielkie kłótnie. Brak zorganizowania, moderatorów, nowych informacji, pozostawione tematy stare i nikomu niepotrzebne. Cóż, mam nadzieję że to nie spotka PŚ.
Ja dodałabym jeszcze jeden punkt:
7. Usunięcie użytkowników, którzy nie udzielają i nie udzielali się na forum. Tak jak kiedyś słusznie zauważyła Krzemolinka, tylko niepotrzebnie zajmują nicki i utrudniają w odnalezieniu danego użytkownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olusia
PieskiŚwiat
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1611
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 20:03, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Suvi napisał: |
Ja dodałabym jeszcze jeden punkt:
7. Usunięcie użytkowników, którzy nie udzielają i nie udzielali się na forum. Tak jak kiedyś słusznie zauważyła Krzemolinka, tylko niepotrzebnie zajmują nicki i utrudniają w odnalezieniu danego użytkownika. |
O, to, to Zgadzam się z tym- jest wielu "użytkowników", którzy się rejestrują na forum nic na nim nie pisząc... Jest taka zasada na jednym rasowym forum i dość dobrze się sprawdza
Może jakieś konkursy? Czasem tyle fajnych zdjęć gubi się w dziesiątkach stron galerii
Ale czy naprawdę uważacie, że przeniesienie forum jest konieczne?
Mogę się zająć zapraszaniem "nowej krwi" na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaiya
Administrator
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 2376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: A jakie było pytanie?
|
Wysłany: Pią 22:51, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Olusia wszystko ok
Tylko z tą nową krwią to rozważnie. Nie dzieci neo lub coś w tym stylu. My Ci ufamy
Atha zapraszamy administrację do tematu
Jeżeli będzie potrzebna pomoc w usuwaniu użytkowników, bądź czyms innym chętnie pomogę. Motywacji nie brakuję, a ja już nawet przeglądałam wszystko. Ot tak z nudów...
Termin: pasowałoby Wam jutro godz. 16-17? Cholera nie wiem czy dam radę być, ale stanę na głowie, żeby sie udało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shaiya dnia Pią 22:52, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atha
Administrator
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: popadnie
|
Wysłany: Pią 23:09, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Przeniesienie forum nie jest konieczne, ale była propozycja współpracy z nowo powstającym portalem i to by prawdę mówiąc mógł być dobry pomysł.
Shayia, jak sama zdążyłas zauwazyć- nie przesadzajmy z tą powagą Owszem, chciałabym przekazać funkcję komuś, kto się do tego przyłoży.
Co to terminu- w sumie teraz są wakacje. Z góry uprzedzam, że w tę niedzielę mnie może nie być. Prawdopodobnie w przyszłą też.
Cytat: | Co do hasła naszego forum- pozwoliłam sobie oprzeć się na pewnej taktyce psychologicznej i wymyśliłam następujące hasła:
"Nie strać szansy na zarejestrowanie się w skarbnicy wiedzy kynologicznej!"
"Nie przepuść okazji! Zarejestruj się we własnym Pieskim Świecie."
"Masz okazję zarejestrować się na poważnym forum o psach- nie zmarnuj jej" |
Prosze, nie... Na mnie takie hasła działają jak płachta na byka...
Wszystkie propozycje popieram, tylko chciałabym koniecznie zaznaczyć, że najpierw remont w stylu uprzątnięcia i oddziecinnienia forum, a dopiero potem współpraca i użytkownicy. Do bajzlu nikt nie poleci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaiya
Administrator
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 2376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: A jakie było pytanie?
|
Wysłany: Pią 23:21, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tak szczerze to nie zaczaiłam o co Ci chodzi ^^
Jak zmusisz to funkcje administratora przyjmę, może nareszcie się na coś przydam! Do tej pory sie na nic nie przydawałam, a ja naprawdę chcę pomóc Są wakacje i sama nie wiem co ze sobą zrobić. Pomysłów mam jeszcze dużo, tylko nie weim czy chcecie słuchać
Spotkanie proponuje na sobotę jutrzejszą o godzinie 16 ^^
EDIT:
Och rozumiem!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shaiya dnia Pią 23:23, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atha
Administrator
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 7094
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: popadnie
|
Wysłany: Sob 0:37, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że pisze skomplikowanie, ale pisałam na trzy fronty, z tego jeden był dość niebezpieczny
Ja osobiście pomysłów słuchać bardzo chce i bardzo chętnie pomoge w ich realizacji. Pod warunkiem, że poprowadzi ktoś inny. Ja jestem od stania z boku i wytykania, co źle.Przepraszam, ale sobie z tym zwyczajnie nie radzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suvi
Moderator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E
|
Wysłany: Sob 9:49, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Możliwe, że pisze skomplikowanie, ale pisałam na trzy fronty, z tego jeden był dość niebezpieczny Razz |
Ciekawe który...
Oj w tą sobotę to mnie z kolei może nie być... Bardziej pasowałaby mi niedziela. Ale musimy jeszcze wszystko ustalić dokładnie co i jak, żeby każdemu pasowało. A może troszkę bardziej odległy termin? Np. w któryś dzień w przyszłym tygodniu? Ja jeszcze tylko skromnie powiem, ze od 15-16 przez kilka dni będę wpadać na forum tylko na chwilkę, więc jakbym mogła prosić to albo przed albo ew. po tym terminie. No ale jeśli się tak nie uda to i tak postaram się być...
A co do tych przenosin- to co one dokładnie by nam dały? Wiem na pewno, że odświeżenie forum. Ale co dokładniej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suvi dnia Sob 9:50, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pomerianka.
PieskiŚwiat
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:19, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich dawno tu nie byłam ale teraz już będe.
Dziękujcie suvi że mi przypomniała.
Mam do was propozycję mogę załatwic / zając się
reklamą w sklepie telezoo. ? Jeśli się zgadzacie proszę przesłac mi link
do bannera i zapytam się Michałowi z telezoo jakie musza byc wymiary najwyżej ktoś pomoże zrobic banner.
Chętnie wam wszystkim pomogę w forum. Mam bardzo ale to mnóstwo czasu teraz w wakacje. Mogę już teraz coś zrobic. Albo pozakładac tematy itepe. Nie raz miałam doczynienia z forum więc wiecie.
Mogę równieź napisac do Cavy mam jej numer GG ( rozpowszechniac na forum go nie będe bo może Dominika sobie tego nie życzy ).
Mam bardzo dobrym kontakt z Jarkiem ( dystrybutorem ROGZ'a mogę napisac i zaproponowac współpracę ). Powiedzcie co mam zrobic. Przperaszam że nagle się zjawiam i proponuję ale gdyby nie Suvi. , nie byłoby mnie.
PS. Mam pewien pomysł nie wiem czy wam się spodoba. Jest napewno pare osób które uprawiają sporty lub jeźdza na zawody albo na jakieś wystawy. Proponuję zrobic Mini gazetkę w której będzie 3 redaktorów i oni będa pisac artykuły o różych sportach zdawac relacje z zawodów , wystaw , jakieś mini konkursiki za które będzie się dostawało punkty i potem będzie się wyłaniało najlepszego psigo użytkownika miesiąca. . Co wy na to. Staram się podsunąc pare pomysłów może któryś zainteresuje was.
Ja mogę zajmowac się różnymi rtykułami ale potrzebuję jednej osoby która jeździ na wystawy i robi zdjęcia a drugiej która jeździ na zawody i robi zdjęcia. .
Jeśli byłby problem ze zdjęciami z dogomani dużo ludzi robi zdjęcia swoimi lustrzankami więc załatwiłabym zdjęcia. Jeśli dacie mi szanse naprawdę się spisze.
Mogę załatwic PROFESIONALNY nagłówek ja pokrywam koszty ale pierw trzeba się zapytac ile będzie mniejwięcej kosztowac. To przyciągłoby więcej kynologicznych znawców jak i może hodowców.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pomerianka. dnia Sob 10:52, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olusia
PieskiŚwiat
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1611
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 11:03, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Chocolate. napisał: |
Mogę równieź napisac do Cavy mam jej numer GG ( rozpowszechniac na forum go nie będe bo może Dominika sobie tego nie życzy ).
|
Chyba nie o tej Cavi mówimy, bo tamta ma na imię Ania Tak przy okazji
Wszystkie pomysły naprawdę fajne, myślę, że warto spróbować. Jednak proponowałabym jakieś narady dopiero wtedy, kiedy będą się kończyć wakacje... Zapewne pojawi się wtedy więcej osób = więcej pomysłów Zresztą, tak dla wiadomości- wyjeżdżam jutro na 2 tygodnie, żeby nie było, że mnie nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaiya
Administrator
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 2376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: A jakie było pytanie?
|
Wysłany: Sob 11:25, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jednak uważam, że należałoby się wziąć za to teraz. W roku szkolnym, rzeczywiście może przyjdzie nieco "starej krwi", ale pomyślcie sobie jak będą zaskoczeni widząc jak forum odżyło i ile sie zmieniło!
Od wczoraj przeglądnęłam użytkowników i pozwoliłam sobie zaproponować jak byśmy ich usuwali. Oczywiście usunęlibyśmy tylko tych, których liczba postów nie przekracza zera. Ja ustawiłam priorytety tego usuwania:
- najpierw użytkownicy z roku 2005 z liczbą zero postów.
- potem Ci z 2006, 2007.
- na końcu Ci do czerwca 2008 roku. Dlaczego?
Bo może Ci z końca 2008 i 2009 jeszcze zajrzą? Następna propozycja to do wszystkich usuniętych wysłać po e-mailu informującym, że został on usunięty z powodu : tego i tego i że jest możliwość ponownego sie zarejestrowania.
Pracy z samymi użytkownikami po zero postów byłby ogrom przez wielkie O, ale jaki potem efekt! Mnie to nie przeraża, więc jakby coś, mogę się zająć użytkownikami. I tak siedząc na komputerze zazwyczaj nie mam co robić...
Ja jeszcze dodam, że wg. mnie powinniśmy pousuwać wszystkie posty kłótni, sprzeczek itp...
I te rasy, nieszczęsne rasy. One są własciwie martwe... Może rozbudowanie na działy, przeniesienie do nich ze zdrowia(...) artykuły dot. tej danej grupy by pomogło?
Co o tym sądzicie?
Aha i jeszcze jedno. Wiem, że pewnie głupio to zabrzmi, ale chciałabym, aby na czas pracy forum było "nieczynne". Potem jakieś wielkie otwarcie na cześć Nowego Pieskiego Światu
Chocolate - Fajnie by było jakby był ruchomy
Suvi - Forum działałoby szybciej, mielibyśmy więcej opcji etc.
Na czas remontu proponuje tez powołać kilku Administratorów (użytkownicy, tworzenie for, subfor) i kilku Moderatorów (tematu, usuwanie kłótni, przenoszenie do nowych działów (mogą tez pomagać Admini). Po remoncie może by kilku z nich zostawić? Administratorów mamy dwóch, a z aktywnych moderatorów? Chyba tylko dwoje- troje aktywnych i to nie na co dzień...
Więc ja się nie mogę doczekać pracy i efektu. Może przyszła sobota?
EDIT:
Przeglądnęłam już większość działów i jak będziemy przenosić, również mogę pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suvi
Moderator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 51° 46' N, 18° 57' E
|
Wysłany: Sob 12:19, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj mnie na 100% nie będzie. A w co do przyszłej soboty- jak dla mnie jest ok. Ale niech jeszcze inni się wypowiedzą
PS. Jakby co, to od razu zgłaszam się na tymczasowego moda- mogę zająć się usuwaniem niepotrzebnych tematów, postów, itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaiya
Administrator
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 2376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: A jakie było pytanie?
|
Wysłany: Sob 12:30, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mogę się zająć (tym)czasowym usuwaniem użytkowników, usuwaniem kłótni i przenoszeniem, o! ;o
Co do usuwania. Cóż za ewenement. Jak rejestrowałam się trzy lata temu zaproponowałam to, a wyszło tak, że dostałam ostrzeżenie Poziom na forum był wtedy baardzo wysoki, ale atmosfera odstraszała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|